zand'rige patronen

12:26 Fenna 2 Comments


Egmond aan Zee. Eén van de vele plaatsjes 'aan zee'. Ik zeg niet dat het er mooier, lekkerder of fijner was. Maar het was er wel mooi, lekker en fijn. Met het strand op tien minuten fietsen en wilde natuur, waar je ook keek.

Egmond betekende rust. Geen wifi, geen elektriciteit. Alleen het zelfgemaakte huisje en de natuur en wij. Egmond betekende veel fietsen, elke dag wel ergens naartoe. Fototoestel mee? Check. Parasol? Check. Boek? Check check. En hup de fiets op.
Je hoefde er helemaal niets. Als we thuiskwamen na een lange dag op het strand doken we onze boeken in. Lezen, ja dat deden wij. Heel veel. En in de avond risken bij Campingaz. Elektriciteit was er niet en ooit werd het een keer donker.

En dan de zonsondergangen. Prachtig waren die. Na risk als de wiedeweerga op de fiets richting de zee. Met blote voeten in het zand, je voelt het zoute zeewater over je handen heen spoelen. Camera in de aanslag, want voor geen goud zou je dit moment willen vergeten. Na de ondergang een ijsje halen bij de strandtent. Leuke glimlach, snel babbeltje en dan zitten we weer op de fiets.

Het liefst zou ik daar eeuwig willen blijven, zonder verplichtingen en afspraken.

Alleen het zelfgemaakte huisje, de natuur en wij.

















Love, Fenna



2 opmerkingen:

  1. Omg Gotta love your blog!!!! (aaah ik mis de emoticons met die hartjes in hun ogen haha). Allereerst, jullie naam! Wait! What?!! Zo cool! Alles wat met The Beatles te maken heeft is liefde haha. Maar ook gewoon deze foto's, zo sfeervol en rustgevend. Alsof ik bij het zien van deze foto's mijn ogen kon begraven in de vrede van het zand en met mijn gedachten kon meewiegen op de mooie tekst die erbij staat. (oke dit is een beetje raar om te zeggen Myrthe... #sorrynotsorry) Echt een super fijn artikel! En dat meen ik serieus! x :)

    BeantwoordenVerwijderen